Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Friday, December 26, 2008






















Salam!!












Arinih Damia genap 11 bulan... Wa.. skejappp je.. sedar x sedar, next month Damia dh nak setawon... Mcm x caye jek.. So, sempena genapnye 11 bulan anak aku, tema arinih aku nk share gambo Damia masa lahir... Sonok nengok (Syok sendiri.. Perasan tahap gaban neh!) Damia lahir 26 January, 2008 kol 8.52pagi.. Akula ibu paling bahagia masa tuh... Tp, ptg tuh Dr Paedriatrik dtg jumpa aku laki bini bagitau yg Damia nk kene admitted sbb paru2 dia prematured... Aku cam pelik gak.. Yela, kalo dikira2 xde la awal sgt aku beranak.. Mmg la, kalo nk di ikutkan x cukup seminggu.. Tapi, xkanlah sampai effect kt baby aku... (Aku delivered awal sminggu ceaserean sbb baby aku breech..) Masa tuh, aku sedih gile.. Nih gambo yg laki aku sempat tangkap masa damia kt Wad Paedriatrik.. Seminggu Damia kene admit.. Aku balik 27hb n terlalu sedey tahap gaban ar sbb memikirkan anak aku yg still ag kt wad..




Ye ar. org lain balik umah lepas beranak bawak baby.. Aku...?? Uwaa... Sebbaik hubby aku ngan parent aku bagi kata2 semangat.. Tetiap kali aku pam susu air mata aku menitik... Lepas seminggu baru anak aku leh balik...




Sekian saje catatan aku utk kali neh... pye!

No comments: