Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Friday, December 26, 2008

Yabedabeduuu....

Weekend nih insyaallah aku g Jay Bee, umah Kak Ngah... Believe it or not, sejak aku kawen sampaila dh ade Damia nih, hubby aku x pnah ag g umah dia... Sampai dh kene perli la ngan akak aku... (Sorry ar Kak Ngah.. Bukan xnak g... Masa yg x sesuai.. hehe)

Since hubby aku kata planning nk g JB hati aku dh melonjak kegirangan (ingat nk melonjak depan hubby aku, tp kontrol cun beb....) heks... Excited giler.. Malam tadi lagi aku dh packing barang.. Barang2 aku x banyak mana.. Barang2 Damia la... hehe.. Aku rase 70% dalam keta nanti mmg barang2 dia.. Mana ngan swimming suit dia ag (Eleh.. macamla pandai swim...)

Anyway, yg penting aku excited sgt nk g Jay Bee... Seri, Irfan, Icad... Tunggu Mak cu, Pakcu, Nenek, Atok, ngan Damia ek... Bak kata Kak Ngah "X sabo nak tunggu "Damia Komot" datang JB"... (Ntah mana dia dapat nick name anak aku tu pun aku x tau...)

Keyla, See ya!!

No comments: