Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Sunday, May 10, 2009

Simptom Keletihan yang melampau

Salam... Aku telah mngalami simptom keletihan yang melampau...

Since ari khamis aritu En. Hubby ku demam yang teramat panas hingga memaksaku mengambil cuti kecemasan... En. Hubby ku adalah seorang yang susah nak demam.. Tapi bile skali dah demam.... Cemas haku dibuatnyer... Khamis malam jumaat suhu badan dia mencecah ke 40...

Dah le cenggitu, kol 2 pagi tetiba cik damia pulak bangun menangis tanpa henti dalam masa 1/2 jam.... puas ibu pujuk.. x jalan... Sampaila Cik Damia diam sendiri.... Ngigau kut....

Jumaat, demam En. Hubby x jugak kebah.. aku pun mengajak En. Hubby ke spital... Check darah, ahamdulillah xdek hape2.. Cuma demam virus... Dan skali lg Cik Damia kite bangun tido kol 2 pg menangis dan menangis.... hwa... ibupun rase cam nk nangis same......

Hari ni, nampak cam En. hubby ku dah kembali sihat cuma selera dia jer xde ag.. Tp, masalah baru lak muncul... Aku plak yang rase cam nak demam.... Uwaaaaaaaaaaaaa

Gimana neh.....

Sekian, update ku yang merapu neh....

No comments: