Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Wednesday, July 15, 2009

macam macam

Salam...

Dunno how 2 start....

^^ Happy

Damia dah dapat cousin baru... Kak Jai dah bersalin semalam baby gegurl.... Mak haku kata muka dia kejap cam fatin, kejap cam Damia... Ape2 jek la.. Janji akak aku & baby selamat...

^^Sad

X dapat balik kampung minggu nih... Aku excited nak tgok baby baru.... ;[
xpe la.. Sabar.. Tunggu minggu depan...

Skrg aku jarang dapat menhapdet blog n menjenguk blog kengkawan sbb banyak menda yang nak kene aku buat, blajar & lalui... Masa aku kat Opis pun skrg dah rase cam singkat.... Kalo dulu aku menelek jam biler la nak kol 5.45 tp skrg x lagi.... tup2 jam dah kol 6.... [Hajar, aku tau ko gelakkan aku]

Semalam, buat kali pertamanyer Damia kena tunggu aku kat Nursery sampai kol 9.00malam.... Sebab??? En. Suami dah start kerje n Doktor kata dia x leh bawak motor wat sementara waktu neh... N kalo leh sampai bebiler... Dia soh beli 2nd Car.. [gile ke hape Doktor neh...!! Suka suki jek... Bak datang duit down payment!!!!] So, sementara waktu nih En. Suami la yg drive... Dia antar aku g keje.. balik aku kene la tunggu dia...

Penat, kelam kabut, pening, serabut & Blur sepanjang minggu neh...

Aku rindu suasana kat tempat lama... Rindu kat Kak Long, Atie, Elena, Hajar da laser, Ina da Poyo [mesti dia meroyan x dapat nak btekak ngan aku skrg neh], Kak Kein... Sume2 la... Rindu nak makan kat "kedai nampak sumer", BSKL.... {Weh, pahal aku nak rindu rinduan kat dorang neh.... Ntah dorang ingat kat haku ke tak...} muahahaha....

Adios!!!

2 comments:

Cicada2nd said...

ok la tu... sorang 1 kete. utk damia beli kete kecik tu. utk aku... ko hadiahkan 4x4. ok kan.

acu aza damia said...

haku keliru tol la...

Nape plak haku nak kene beli kan ko 4x4...???? Ape kessss???