Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Tuesday, November 17, 2009

Entry Suka Suka...



Ehehe...

Lirik Lagu neh saje jer haku masuk kan dalam entry haku kali neh sbb Damia sukeee sangat lagu neh... Bebetul Peberet.... Layan ler yerk...

Aku Rindu Sayang Kamu - Black

Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang hina

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus

Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu


Nih pun....Lagu feberet Damia...



Cinta Pakai Buang - Stacy

Kenapa bah kau berubah…kenapa bah (2x)
Hello…kenapa kau tak jawab telefon

Dah berlepuh jari menekan nombor sama

Lepas berkali kali ku cuba
Ku sangka kau betul…betul jatuh cinta

Bodoh sungguh untuk terus percaya

Habis madu sepah dibuang sahaja

Ref:
Cinta ku bukannya jenis pakai buang

Biar lah lebih dari sehari

Apakah kau sangka ku cinta segera

Sakitnya hati dipermain
Cinta ku bukannya jenis pakai buang

Tidak mungkin hanya sementara

Apakah kau sangka ku cinta segera

Bayangkan la apa ku rasa
Kenapa bah kau berubah…kenapa bah (2x)
Baru saja kenal

Kau muncul semula

Mengatakan kau sudah berubah

Pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut

Hampir hampir ku mengalah

Untuk memberi kita peluang kedua

Tapi kini ku lebih arif

Untuk percaya janji lelaki… yeaah..yeaahh

** Damia suka part "BAH.. BAH" tuh jer.. ekekeke....

2 comments:

Anonymous said...

pandai dah anak dara ni nak nyanyi2 eek.

acu aza damia said...

Ha'ah.... x padan ngan kecil budak neh kan... Kdg2 kelakar tgok gelagat Damia... macam2....