Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Tuesday, January 20, 2009

Bercampur Baur...

Salam..

Arini perasaan aku bercampur baur @ berkecamuk n macam2 la..

- Aku nerbes sbb arini kuar result interview yg aku pegi last month.. Aku xdela berharap sgt utk success tp at least kalo aku success leh la aku contribute more monthly expenses to my mum.. Bukan ape.. Aku rasa ape yg aku bagi kat mak ayah aku bulan2 still x cukup memandangkan both of them x de mata pencarian lain... (Nampak cam poyo kan.. Kunon2 cam aku baek sgt la...)
whatever... Yang penting Allah tau niat aku...

- Aku sedih bila baca kat dalam paper arinih muka depan Harian Metro "Buang anak dalam tong sampah".. Buang anak pasal gaduh ngan bini... Aku jaki tol la ngan kes2 buang anak neh.. Nak2 kalo kes dera kanak2.. Lagi la terpaling aku geram.. Rase cam aku nak pelangkung jer org2 yg tersebut!! (org ker..? x layak la... BINATANG kot!) Buat anak pandai.. Pastu main lempar jer...
Yg betul2 nak anak kenmain susah lak nak dapat...

- Happy for my fren Elena yang dah pegnen 2nd baby... Haha, x lam ag Idrikna nak dapat adik baru... N sian tengok dia da start "morning sickness"... Huhu.. Morning Sickness?? Haku still teringat ingat ag Morning Sickness aku masa pegnenkan Damia... Sungguh & teramatla mencabar bagi aku... Lawak, kesian... sumer ade... Yang lawaknyer, ms aku pegnenkan Damia, aku penah x mandi 2 HARI... Wa.. Giler kentang.... (Pengakuan Berani).. Seb baik ms tuh aku MC so xde la aku g keje.. Haha... ^_^

- Risau kat anak aku yg dah start batuk bkahak... According to my baby Paed mmg budak kalo dah demam, selsema.. pastu mesti batuk nyerla... Aku risau sgt sbb Damia ms lahir paru2 dia x kuat... Aku takut bila dia batuk nih.. Takut dia kene semput pun yek.. Hope xde ndaknyer... Sian aku nengok Damia bila batuk.. Merah padam muka dia...

Hm.. Tu la antara perasaan aku utk ari nih... Tp, aku still leh nampak tenang.. (Wa.. ayat angkat bakul.... Kla... Pye!!

No comments: