Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Wednesday, January 28, 2009

Birthday Damia..

Salam...


Cam yg haku pnah citer dalam post yg lepas, last monday (26 January) Birthday damia... X leh nk online sbb ms tuh aku kt taiping... N mcm yg dijangka.. mmg haku xdpt nak wat birthday celebration Damia... xpela.. xde rezeki... Tapi, haku dah wat preparation utk birthday party kecil-kecilan damia kat school dia... Malam tadi, sampai jer dr Batu Gajah, haku terus ajak hubby aku g Tesco Kajang... Beli Kek & 2 ke 3 jenis benda utk goodies... Siap packing goodies dalam kol 11tgh malam smlm... La ni haku mengantuk giler! Muahaha... xpe.. Janji aku happy at last damia dapat gak celebrate bday dia even secara kecil-kecilan... Ni ha gambo Damia yg cikgu dia MMS kan kat haku baru kejap tadi.... Masa nih cikgu dia kata dia dh ngantuk (Haku tau, tengok dia nyer mata pun haku tau!!) Pastu jer terus dia wat "konsert" (melalak ler)... Tajuk lagu "Mataku Ngantuk, Nak tidurrrrr!!!!" Wakakaka....
Aku bukannye nak jadik kan nih "amalan" tahunan utk sambut Bday Damia nih.. Aku cuma nak rasa seronok wat preparation cenggitu.. Bukan nyer aku nak mengagung agungkan budaya barat... Aku cuma nak rasa keseronokan bebudak sambut birthday.. Tu aje... (Heks.. ayat2 ala2 cam kiciwa jer munyik nyer!!) - Haku jer yg tau.....
Adios!!!

4 comments:

amoi said...

happy belated bday damia!!!

hehe...

acu aza damia said...

TQ Amoi....

Dyana said...

msih tak tlmbt lg kn??

Happy Belated Birthday Damia.....hehehe...mkin comel dia...

acu aza damia said...

Thanks dyana... Comel.. hehe.. Kembang jerk ibu dia dengau...
muahahaha