Our Happy Marriage Life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Yang Sulungssss.....

Lilypie Fourth Birthday tickers

Yang Kedua.....

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

About Me

My photo
Haku dah kahwin n setakat ni dikurniakan 2 org cahaya mata... Kedua-duanya Gegurl.... Yang Kakak namanya Damia Batrisya Dan Si Adik Auni Firas nama dia.. Aku ni Happy go Lucky, sempoi, Easy going... Gud listener.. Nyampah ngan org yg busuk ati, yang kecoh x tentu pasal, Busy body, Suka nak Compare "mengompare" paling aku jaki... So, pada sape yg menjenguk blog aku neh, harap u all enjoy ngan corat coret merapu aku.. Bukan ape.. Just wanna share every little thing yg happy, sedih, tension dalam idup aku seharian dgn kengkawan, family n alam sekitar... So, welcome to my blog!

Monday, January 19, 2009

Weekend story

Salam...


Heks.. Mmg x sesabor n berkobar2 aku nak meng"upload"kan gambo2 Damia masa weekend.. Semalam (Ahad) aku ngan hubby aku & si Komot Damia g umah best fren aku yg dah dah 2 bulan kawen tp aku x jenguk2 pun... Dah la mase kawan tuh kawen aku x dapat g (Damia x bape sihat ms tuh).. So, semalam we all pun g la umah dia... X susah pun nk cari umah dia.. Sbb umah dia bebetul sebelah ngan Spital Ampang... Muahahaha... Senang la ko Za kalo ko nk beranak nanti.. Leh jln kaki jer g spital...


Sampai umah Za dlm kol 2pm.. Kitorang dihidangkan dgn Pasta (Mak uih, Omputeh ghupenyer kawan aku neh!) ngeh ngeh ngeh... Lepakings & borakings.. Tup2 around nak kol 6 baru kitorang gerak balik... Nehla gambo2 yg sempat aku snap... Damia ngan "Cik Liza"
Damia with Cik Liza & Cik Mal Damia with ayah & ibu
Anyway, thanks Za for the nice pasta... Lenkali aku dtg ag....

No comments: